Časté dotazy


Místo, kde se můžete mnohé dozvědět.

Produkty

zobrazit

Nákup

zobrazit

Reklamace

zobrazit

Produkty


1. Jakou si mám vybrat velikost bot?

Boty v naší nabídce jsou dostupné ve velikostech UK 7 – 12. V tabulce naleznete přehledný převod velikostí, včetně milimetrů. Nejste-li si jisti, jakou máte velikost, jednoduše si obkreslete chodidlo na papír a změřte jej v nejdelším místě. Všechny boty v nabídce jsou ve standardní šířce.

 

2. Z čeho jsou boty vyrobené?

Svršek a stélka jsou vyrobeny kompletně z kvalitní hovězí usně. Vrstva mezi stélkou a podešví je vyrobena z korku, který se přizpůsobí Vaší noze a zajistí Vám měkký došlap. Podešev je v nejexponovanějších částech zesílena kaučukovou vrstvou, která zvyšuje odolnost a zabraňuje nepříjemnému klouzání.

3. Kde jsou boty vyrobené?

Boty značky F. L. Popper vyrábíme v rodinné indické manufaktuře. Design našich bot je ovšem unikátní a vychází z historických modelů značky F. L. Popper.

4. Jak se mám o boty starat?

Vaše nové boty F. L. Popper jsou z kvalitní hovězí usně a ta vyžaduje určitou péči. Budete-li se řídit následujícími doporučeními (tyto najdete také v PDF „Desatero péče o obuv„), budou Vám boty sloužit k Vaší plné spokojenosti:

  1. Střídejte ob den minimálně 2 páry obuvi, a to zejména při vlhkém počasí. Mokrá bota vysychá přibližně 1 až 3 dny v závislosti na okolní teplotě.
  2. Na konci dne napněte obuv na cedrové napínáky – cedrové dřevo obuv vysuší a provoní.
  3. Při zouvání a nazouvání obuv dostatečně rozšněrujte a použijte lžíci.
  4. Před aplikací jakéhokoliv ošetřujícího přípravku (krém, vosk, apod.) obuv očistěte.
  5. Při nadměrném znečištění obuv očistěte kartáčem či navlhčeným hadříkem ve vlažné vodě. Doporučujeme nepoužívat chemické čisticí prostředky.
  6. Obuv v žádném případě nenechávejte pod proudem tekoucí vody ani neponořujte pod vodní hladinu. Praní v pračce = nákup nových bot značky F. L. Popper. 🙂
  7. Boty nevystavujte přímému zdroji tepla (ústřední topení, kamna, fén, trouba, apod.). Kůže je materiálem, který se při náhlé změně teploty může poškodit. Vysychání by mělo probíhat pozvolně, při pokojové teplotě.
  8. Krém na obuv můžete nanést kartáčkem (tzv. mazáčkem) či hadříkem v tenké vrstvě. Po zaschnutí přeleštěte jemným kartáčem nebo flanelovým hadříkem.
  9. Pokud se Vám bude zdát, že podešev (podrážka) či podpatek je již ošlapaný či prošlapaný, neváhejte nás kontaktovat a my Vám zajistíme opravu naším zkušeným ševcem. Opravy prováděné jinými subjekty mohou být důvodem pro neuznání reklamace.

5. Lze u bot F. L. Popper provést tzv. resoling, tedy výměnu podrážky?

Klasickou rekonstrukci bot, tedy rozpárání, výměnu podešve a opětovné sešití nenabízíme. Naše boty jsou však na nejexponovanějších místech podešve opatřeny kaučukovou vrstvou schopnou výměny – informace a objednání. Kontaktujte nás, prosím, neprodleně poté, co kaučuková vrstva začne vykazovat známky prochození a my zajistíme Vašim botám kvalifikovaný servis tak, aby Vám sloužily co nejdéle.

Se servisem Vám ráda pomůže slečna Tereza:
(+420) 739 070 390
tereza.valkova@flpopper.cz

6. Sešlapaly se mi patníky. Pomůžete mi s opravou?

Stereotyp chůze, který je pro každého člověka specifický, způsobuje sešlapání bot, nejčastěji patníků. Pro bližší informace navštivte sekci Renovace.

Nákup


1. Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?

Vaši objednávku zpracujeme v nejkratším možném termínu. V případě, že je Vámi objednané zboží skladem, odesíláme je zpravidla následující pracovní den po potvrzení objednávky. Zásilková služba balík doručí obvykle do dvou pracovních dnů.

2. Jak poznám, že jste přijali moji objednávku?

Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme krátký e-mail, kterým Vás informujeme o jejím zpracování. Pokud Vám tento e-mail nepřijde ani do druhého dne po odeslání objednávky, kontaktujte nás prosím znovu e-mailem nebo telefonicky.

3. Jakým způsobem mi zboží doručíte?

Standardně zboží zasíláme službou České pošty nebo DPD. Po předchozí si svou objednávku můžete také vyzvednout osobně v jednom z prodejních míst.

4. Jakým způsobem mohu zboží zaplatit?

Zboží můžete zaplatit tzv. na dobírku přímo kurýrovi, který Vám zboží předá nebo platební kartou při nákupu. Můžete také využít bankovní převod – v takovém případě zboží expedujeme až po připsání celé částky na náš účet.

5. Je možné objednávku stornovat? (14denní lhůta vrácení bez udání důvodu)

Kompletní, hygienicky nezávadné, čisté zboží, které nevykazuje známky použití, můžete bez udání důvodu vrátit ve 14denní lhůtě od jeho pořízení. Pokud jste si nákup rozmysleli ještě před jeho expedicí, kontaktujte nás e-mailem na flpopper@flpopper.cz, rádi Vám vyjdeme vstříc.

6. Mohu si boty někde vyzkoušet?

Boty si můžete vyzkoušet v jednom z našich prodejních míst.

8. Je možné zboží vrátit?

Kompletní, hygienicky nezávadné, čisté zboží, které nevykazuje známky použití, můžete bez udání důvodu vrátit ve 14denní lhůtě od jeho pořízení.

9. Objednávky ze Slovenska

Chcete-li učinit objednávku a nechat zboží doručit na Slovensko, kontaktujte pana Jana e-mailem na jan.studnicka@flpopper.cz, rádi Vám vyjdeme vstříc.

Reklamace


1. Jak dlouhá je záruční lhůta pro uplatnění reklamace?

Záruční lhůta na všechny produkty je 24 měsíců.

2. Musí obuv vydržet po celou dobu záruční lhůty?

Nemusí. Živostnost produktu může být kratší, než je zákonná záruční lhůta. Například tkaničky, ponožky nebo některé části bot (patník, podešev) se mohu opotřebovat v závislosti na způsobu jejich užívání výrazně rychleji. Toto opotřebení pak není důvodem k reklamaci. Záruka Vám poskytuje ochranu pro případ skrytých vad nebo vad, které vznikly v důsledku nekvalitního zpracování produktu.

3. Jak postupovat při uplatnění reklamace?

Reklamovat lze pouze kompletní, čisté a hygienicky nezávadné zboží, jež jste prokazatelně nabyli nákupem u společnosti F. L. Popper. Pokud se na Vašem zboží projeví vada, kontaktujte nás, prosím, v první řadě e-mailem a dohodneme se na dalším postupu.

 

Pro urychlení reklamačního řízení můžete využít Reklamační formulář.

4. Musím obuv reklamovat ihned po projevení vady?

Ano. Další užívání vadného zboží může vadu prohloubit a zcela tak znehodnotit zboží, což může být důvodem pro odmítnutí reklamace.

5. Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Vaši reklamaci budeme řešit neprodleně po doručení zboží. Maximální zákonná lhůta je 30 dní, obvykle to ale zvládneme rychleji.

Máte otázku, na kterou jste nenašli odpověď?